Teatral

Araştırmalar sonucunda öğrenme etkinliğinin ne kadar çok duyu organına hitap ederse o kadar kalıcı izi olduğu kanıtlanmıştır. Biz de bu bilimsel gerçeklikle yola çıkarak öğrenme sürecini pekiştirmek ve unutulmamasını sağlamak amacıyla “teatral” bir sunumla eğitimlerimizi destekliyoruz.

Eğitimlerde Role-play’in Gücü:

Sizin ihtiyaçlarınız doğrultusunda, karşılıklı yaptığımız görüşmeler ile ne yapılması gerektiğini belirliyor role-play teknikleri kullanarak interaktif bir şekilde öğrenmeyi hızlandırıyoruz. Bu yöntemle izleyicinin algısını açık tutmayı başarıyor, hem de görsel hafızaya hitap ediyoruz. Katılımcılar dinliyor, görüyor ve de role play’in sayesinde uygulayarak deneyimliyor. Böylece yetişkin öğrenmesi %90’larda gerçekleşiyor.

Bu yaklaşımı genellikle teknik bir konunun öğreniminde kullanmayı tercih ediyoruz.

Örneğin: Satış Teknikleri, Sunum Teknikleri, Geribildirim, Mulakat Teknikleri, Yönetim Becerileri vs.

Büyük Organizasyonlarda Skeç

Etkili pazarlama stratejinizi paylaşmak, satış tekniklerinizi irdelemek veya bayilerinize etkin teknikleri sunmak için yapılan toplantılarda, sunum sırasında konuşmacının anlattıklarını pekiştiren skeçler yapıyoruz. Eğitimi alan kişilerin olayları canlı olarak izlemeleri ile hem kendi yaptıkları hataları bulmalarına yardımcı oluyor, hem de etkili sistemin kurulmasını sağlıyoruz. Konusunda tecrübeli oyuncularımızla yaptığımız canlandırmalarla, eğitimin daha da keyifli ve anlaşılır olmasını hedefliyoruz.

Profesyonel tiyatrocular dışında sizin çalışanlarınızı eğiterek sahne almalarını sağlıyoruz. Bu yaklaşım dikkati arttırırken çalışanların ilgisini yükseltiyor. Kendilerinden birilerinin başarısı onların konuyu özümsemesini hızlandırıyor.

Eğitimler’de Skeçlerin Gücü:

Sizin ihtiyaçlarınız doğrultusunda, karşılıklı yaptığımız görüşmeler ile ne yapılması gerektiğini belirliyor skeç kullanarak öğrenmeyi hızlandırıyoruz. Bu yöntemle izleyicinin algısını açık tutmayı başarıyoruz. Profesyonel oyunculardan beklenilen davranışın veya iş yapış şeklinin doğru ve yanlışını dinleyerek ve görerek öğretiyoruz. Anlatılanlar teoride kalmıyor, çalışanın önünde canlanıyor ve kişi bunu uygulamaya kendini hazır hissediyor.

Şirket içi Önceliklerin İçselleştirlmesi

Tüm Fonksiyonalar çalışanların içselleştirmesi, öğrenip uygulamaya alması veya dikkat etmesi gereken süreçlerle karşılaşırlar. Bu durumlarda alışılagelmiş yöntemlerle klasik sunum yapılır veya duyuru yayınlanır.

Biz size alışılmamış, alternatif bir yöntem sunuyoruz. İlgili departman bölgelerde sunumunu yaparken, mevcut durum veya istenen durum teatral olarak çalışanlara sergilenir. Böylece verilmek istenen mesaj netleşir, dikkat çeker ve benimsenmeye doğru güçlü bir adımla öne çıkar.

Şirketlerin yaratıcılıkları doğrultusunda farklı alanlarda ve durumlarda tiyatro teori ile hayata geçer.

Kutlamalarda Teatral

Çalışanlarınıza yönelik yılsonu toplantıları, yıllık bayi toplantıları, lansmanlar vb platformlarda mesaj yanı sıra esas amacın kutlama ve coşku olduğu anlarda profesyonel oyuncularla organizasyonunuzu güçlendirebilirsiniz.

Profesyonel ve tanınan oyuncularla gülerek eğlenirken, o yıla özel kurumunuzun öncelikli mesajlarınızı da çalışanlarınıza iletmiş olacaksınız.

Mind-Free Teatral Oyuncularımız

Kerem Gökçer

1977 yılında İstanbul da doğdum. 1995 yılında Ankara Özel Büyük Liseden mezun oldum . Aynı yıl Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuvarına girdim. Devlet Sanatçısı Prof. Cüneyt Gökçer, Lemi Bilgin, Çetin Tekindor, Ecder Akışık, Cem Emüler, Laçin Ceylan, İstemi Betil ve Burak Sergenin öğrencisi oldum. 1999 yılında Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuvarından mezun oldum. 1998 yılında Devlet Tiyatrolarında rol almaya başladım.

2009 yılında Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsünde İleri Oyunculuk Yüksek Lisansına başladım.2012 yılında “master” derecesini aldım.

2009 yılında Haliç Üniversitesi Konservatuvarı Opera ve Konser Şarkıcılığı bölümünü kazandım. Bu bölümden 2012 yılında mezun oldum.

Oyunculuğun yanı sıra çocuklar için tiyatro oyunları yazdım. Bunlardan biri olan Ç.öeğim Solmasın 2014/2015 ve 2015/2016 sezonlarında İstanbul Devlet Tiyatrosu tarafından tekrar sahneye kondu.

2015 yılında Çiçeğim Solmasın ile İstanbul Rotary ve İsmet Küntay dan çocuk tiyatrosu kategorisinde “en iyi yazar” ödüllerini aldım.

2015 yılında yazdığım “Deli Köyün İncisi” adlı müzikli çocuk oyunu Devlet Tiyatroları Edebi Kurulu tarafından oy birliği ile kabul edildi.

Ayrıva 20’ye yakın sinema filmi ve televizyon dizisinde rol aldım.

2012 yılından beri İstanbul Küçükçekmece Belediyesinin çocuk ve yetişkinlere yönelik  kurslarında drama ve uygulamalı tiyatro eğitmenliği yapmaktayım. Tiyatro yanısıra Televizyon ve Sinema çalışmalarına devam ediyorum.

Ayşen İnci

1974 yılında Ankara Devlet Konservatuvarı Tiyatro Yüksek Bölümünden mezun olarak Ankara Devlet Tiyatroları bünyesine oyuncu olarak katıldım.1996 yılından bu yana İstanbul Devlet Tiyatrosunda görev yapmaktayım. 42 yıllık meslek hayatımda kırka yakın oyunda başrol oynadım, ödüller kazandım. Bu oyunlardan öne çıkanlar, Üç Kız Kardeş, Dört Mevsim, Öp Beni Kate, İkinci Bölüm, Sevgililer, Büyük Aşıkların Sonuncusu, Kılıç Ve Ney, Kanlı Nigar, Keşanlı Ali Destanı, Yunus Emre, Kördüğüm, Baba Evi, Yasak Defter, IV. Murat, Hürrem Sultan, Koçyiğit Köroğlu, Kadınlar Da Savaşı Yitirdi, Kozalar, Ölüler Konuşmak İster.

Tiyatro, diksiyon eğitmenliğimin yanı sıra, yazar olarak da çalışmalar yaptım. Çocuklara ve büyüklere yönelik basılı kitaplarımın yanı sıra, senaryo, çocuk ve büyükler için tiyatro oyunları yazdım. Uluslararası kısa film senaryo dalında birincilik, uzun metraj film senaryo dalında dördüncülük, en iyi çocuk oyunu dalında birincilik ödüllerim var.

2006 yılında Tom Kempinski’nin yazdığı “Tek Kişilik Düet” oyunda MS (multipl skleroz) hastası keman virtiözünü canlandırdığım oyunun da etkisiyle önce gönüllü olarak çalıştığım Türkiye MS Derneğinin beş yıldır başkanlığını yapmaktayım.

Tiyatro oyunculuğumun ve yönetmenliğimin yanı sıra pek çok TV dizisi ve filmlerde rol aldım. 2014 yılından bu yana İstanbul Devlet Tiyatrosu Müdür  Yardımcılığı görevimi de sürdürmekteyim.