Sosyal Sorumluluk

Salı Sohbetleri 2 – Ürünümü Nasıl Tanıtmalıyım? – Pazarlama’nın Temelleri

Kimler Katılmalı: Kısa ve uzun vadeli bir hedefe ulaşmak isteyenler Hayallerin hedeflere, hedeflerin gerçeğe dönüştüğü bu yolculuğa çıkmak isteyen, ürününü müşteriye doğru konumlamayı isyenler Ürünümü nasıl ayrıştırmalıyım, nasıl tanıtmalıyım, hangi…

Read more

Salı Sohbetleri 1 – Kendini Yönet Geleceğini Yönet

Kimler Katılmalı: Hayatına bambaşka bir yön vermek isteyenler Kısa ve uzun vadeli hedefe ulaşmak isteyenler Hayallerin hedeflere, hedeflerin gerçeğe dönüştüğü bu yolculuğa çıkmak isteyen, değişimi yürekten ihtiyaç duyan herkes İşini…

Read more

Salı Sohbet’leri Nasıl Doğdu?

Mikro Girişimci kadınlar yenilikçi, esnek, dinamik, risk alıcı, yaratıcı ve büyüme odaklı bireylerdir. Girişimci bireyler ‘yeni’ çalışmalar meydana getiren ve alışılmış yolun dışına çıkabilen gibi temel özelliklere sahip ‘enerjik tipler’…

Read more