Kimler Katılmalı:

  • Kısa ve uzun vadeli bir hedefe ulaşmak isteyenler
  • Hayallerin hedeflere, hedeflerin gerçeğe dönüştüğü bu yolculuğa çıkmak isteyen, ürününü müşteriye doğru konumlamayı isyenler
  • Ürünümü nasıl ayrıştırmalıyım, nasıl tanıtmalıyım, hangi özellikleri ile ayrıştırmalıyım, markası ne olacak gibi konularda netleşmek isteyenler
  • İşini geliştirerek daha büyük sonuçlar elde etmek isteyen mikro girişimciler
  • Yeteneği / El becerisi olan ama bunu ürününü doğru tanıttığından emin olmadığı için, işe dönüştürmeye cesaret edemeyenler

İçerik:

  • Müşteri ne bekler?
  • Ürünüm nedir?
  • Ürünümü nasıl farklılaştıracağım ve konumlayacağım?
  • Ürünümün mesajı nedir nasıl oluşturulur?
  • Müşteri beklentilerini anlama ve ürünü fiyatlandırma
  • Ürünümü nasıl paketlemeliyim?
  • Ürünümü nerelerde nasıl satacağım?

Program Akışı:

9:30-10:00     Başarı Hikayeleri –  Konuğumuz

10:00-11:30   Eğitim

11:30-11:45   Kurabiye Arası

11:45-13:00   Eğitim devam

Şu an ürününüzü doğru konumladığınızı düşünüyor musunuz?

Uzun süredir kendiniz için birşerler yapmak arzusundasınız. Yeteneğinizi biliyorsunuz ve yaptığınız ürünü eşe dosta satmaya başladınız. Ya da “Girişimciler Platformunu” öğrendiniz üye oldunuz ve ürününüzün fotoğrafını koydunuz bekliyorsunuz.

Bunu biraz daha profesyonelce ve bilinçli bir şekilde yapmanız mümkün mü?

Müşteri ne bekler hiç araştırdınız mı? Ürünümü net olarak belirledim. Bu ürünün benzerleri olduğuna göre ürünümü nasıl farklılaştırmalıyım? Benim ürünüm hangi özelliklere sahip?

Instagram’da satışa sunacaksam fotoğramını nasıl çekmeliyim. Ürünümün mesajı ne olmalı?

Nasıl paketlemeliyim?

Ürünümü fazla üretmeye başladığımda maliyetimi nasıl hesaplayacağım? Kaç liraya satmalıyım ki kazanç elde edeyim ve satın alınsın?

İşte bütün bu sorulara cevap bulacağınız bir programda bir araya geleceğiz.

Eğitmen:


Cumhur Uzunoğlu – Danone Hayat Su Pazarlama Müdürü

cumhur-uzunoğlu

1996 yılında ODTÜ İşletme bölümlünden mezun olduktan sonra kariyer hayatına Dardanel Pazarlama AŞ de ürün yöneticisi olarak başlamıştır. Daha sonra Schwarzkopf&Henkel de Ticari pazarlama yöneticiliği yapmıştır. Danone Hayat AŞ de sırası ile Marka müdürlüğü, pazarlama müdürlüğü, İş geliştirme, ticari pazarlama müdürlükleri yapmıştır. Daha sonra HOD kanalı Türkiye Satış Müdürlüğü yapmıştır. Son olarak PET Türkiye Batı bölgeler, Horeca ve Yeni iş geliştirme bölümlerinden sorumlu olarak çalışmaktadır.
Yaklaşık 20 yıla yakın Pazarlama ve Satış alanında hızlı tüketim sektöründe tecrübeye sahiptir.

 


Başarı Hikayeleri

Hanife Paralı – Bon Dia Patisserie Sahibi

11Üniversite eğitiminden sonra Amerika’da Pazarlama eğitimi aldıktan sonra aileme ait iplik firmasında ihracat departmanından sorumlu olarak çalıştım. Bulunduğum sürece gerekli eğitim ve seminerlere katıldım. Gıda sektörüne geçebilmek için gıda işletmeciliği eğitimleri almaya başladım, ortaklarımla pj gıda işletmeciliği a.ş.’yi kurarak amerikan menşeli papa john’s pizza türkiye haklarını aldık, işletmeci olarak her bölümde çalıştım. Üniversite arkadaşımla HG cafe yatırımı ve gıda işletmeciliğini kurarak “Bon Dia” adında butik pasta&kahvaltı&patısserıe konsepti yaptık ve işletiyoruz.

 

 

Tarih: 31 Mayıs 2016

Eğitim Süresi: 9:30-13:00

Eğitim Yeri: Küçükyalı E5 – Doğtaş Mağaza Eğitim Salonu (Adres: İDEALTEPE MAH. RIFKI TONGSİR CAD. NO:107 (E – 5 KARAYOLLARI DURAĞI, METRO DURAĞI YANI)